Doprava a platby

 
U objednávek s hodnotou vyšší než 3 630 Kč s DPH je poštovné ZDARMA.

Vyjímku tvoří velmi objemné a těžké zboží, kde musí být doprava řešena individuálně a doprava mimo ČR.

 

Způsoby dopravy ČR

způsob logo max. váha max. rozměry Cena poštovného včetně DPH
 Osobní odběr

 os odběr logo
neomezeně neomezeně 0 Kč

 ČP /  Balík do ruky

Logo_BalikDoRuky   30 kg délka do 240 cm, součet všech tří stran nesmí přesáhnout 300 cm  114 Kč
 

 ČP / Balík na poštu

 Logo_BalikNaPostu  30 kg  délka do 240 cm, součet všech tří stran nesmí přesáhnout 300 cm 99 Kč 
ČP / Balík do balíkovny balík do balíkovny logo 20 Kg délka do 240 cm, součet všech tří stran nesmí přesáhnout 300 cm 64 Kč
DSV / Paletová přeprava
DSV_logo_RGB 300 Kg

maximální rozměry:   120 x 160 x 100 cm

979 Kč
 DPD  Logo_DPD  31,5 kg  délka jedné strany až 175 cm, max. obvodová délka (2x šířka + 2x výška + délka) je 300 cm 114 Kč

GLS

GLS_Logo_2021_RGB_GLSBlue   25 kg  délka jedné strany až 175 cm, max. obvodová délka (2x šířka + 2x výška + délka) je 300 cm   99 Kč 

 

Způsoby platby ČR

způsob platby logo Cena dobírky včetně DPH
 Hotově/kartou os odběr logo 0 Kč
Převodem  - platba předem

 

 

0 Kč
 Dobírka - Česká pošta  Logo_CP 20 Kč 
 Dobírka - DPD  Logo_DPD 25 Kč 
 Dobírka - GLS  GLS_Logo_2021_RGB_GLSBlue 20 Kč
Dobírka - DSV DSV_logo_RGB 20 Kč

 

 Akceptujeme karty Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, Diners Club a Discover.

 

Poštovné zdarma – nevztahuje se na nadměrné zásilky a zboží s označením „nebezpečné“ (např. chemikálie). Poštovné při objednávce nad 3630,- Kč včetně DPH je zdarma

 

V případě velkoobjemové zásilky (váha nad 31,5 kg), nadrozměrové nebo rozměrově atypické zásilky (např. Stalosan 15 kg a žárovka) bude dopravné sjednáno individuálně. Naši pracovníci Vás v takovém případě budou kontaktovat.

Totéž platí pro nebezpečné zásilky (např. dezinfekce, a jiné chemikálie).

Naši pracovníci Vás v takovém případě budou kontaktovat.

*Obvodová délka = 2 x šířka + 2 x výška + délka

 

Způsoby dopravy Slovenská Republika

 

způsob logo max. váha max. rozměry Cena poštovného včetně DPH Cena poštovného včetně DPH
 GLS  GLS_Logo_2021_RGB_GLSBlue 25 kg délka jedné strany až 175 cm, max. obvodová délka (2x šířka + 2x výška + délka) je 300 cm 239 Kč 8,90 €

 

 

Způsoby platby Slovenská Republika

způsob platby logo Cena dobírky včetně DPH Cena dobírky včetně DPH
Dobírka - GLS  GLS_Logo_2021_RGB_GLSBlue 30 Kč              1

 

 

V případě velkoobjemové zásilky (váha nad 25 kg), nadrozměrové nebo rozměrově atypické zásilky (např. Stalosan 15 kg a žárovka) bude dopravné sjednáno individuálně. Naši pracovníci Vás v takovém případě budou kontaktovat.

Totéž platí pro nebezpečné zásilky (např. dezinfekce, a jiné chemikálie).

Naši pracovníci Vás v takovém případě budou kontaktovat.

*Obvodová délka = 2 x šířka + 2 x výška + délka

 

Vážení zákazníci,

z důvodů minimalizace šíření COVID-19 a z důvodů Vaší ochrany a ochrany zaměstnanců SELKO Praha jsme zavedli tato opatření:

  1. Budova bude i podobu pracovní doby uzamčená a převzetí a předání zboží provedeme po zazvonění.
  2. Přebírání a předávaní zásilek se provádí pouze mimo budovu, distančním způsobem v prostoru před vchodem budovy (budova SELKA, sklad).
  3. Při předávání a přebíraní zboží je nutné mít správně nasazený respirátor.
  4. Dodržované vzdálenosti mezi předávající a přebírajícím: minimálně 2 m, po nezbytnou dobu.

Děkujeme za pochopení

 

 

 

PODROBNOSTI K JEDNOTLIVÝM DRUHŮM PŘEPRAVY VIZ. NÍŽE:

 

Logo_BalikDoRuky

Co je služba BALÍK DO RUKY:

  • garance doručení přímo do rukou adresáta již následující den, po celé ČR,
  • adresát si může upravit čas nebo způsob doručení,
  • adresát je informován o doručování balíku prostřednictvím SMS zprávy nebo emailem již v den podání
  • neustálá komunikace s adresátem balíku,
  • možnost sledování balíku službou Track and Trace na internetových stránkách České pošty,
  • při nezastižení adresáta doma je možné balík uložit na poště,
  • možnost prodloužení úložní doby ze standardních 7 na 15 dní (např. v případě dovolené
  • u většiny doručovatelů je možné uhradit dobírku platební kartou

 

Logo_BalikNaPostu

Co je služba BALÍK NA POŠTU:

  • unikátní služba pro přepravu vnitrostátních balíků po celé ČR,
  • nemusíte být v určitý čas na určitém místě - služba Balík na poštu je vhodná zejména pro zákazníky, kteří nemohou využít služby Balík do ruky, nejsou během dne k zastižení na domácí adrese, proto si mohu balík nechat doručit na svou poštu a při cestě ze zaměstnání si jej vyzvednout,
  • garance možnosti vyzvednutí na poště již následující den,
  • služba Balík na poštu je včetně SMS avíza
  • adresát je informován o možnostech vyzvednutí prostřednictvím SMS zprávy nebo emailem již v den podání a znovu v okamžiku uložení balíku na poště,
  • také Balík na poštu může být doručen až k vám domů, adresát si může zažádat o jeho doručení až domů,
  • možnost sledování balíku službou Track and Trace na internetových stránkách České pošty,
  • možnost prodloužení úložní doby ze standardních 7 na 15 dní (např. v případě dovolené).  

 

Maximální rozměry zásilky: délka do 240 cm, součet všech tří stran nesmí přesáhnout 300 cm.

Minimální rozměry zásilky: 15 x 10,5 cm, válcový tvar 15 x 3,5 cm.

balík do balíkovny logo

Co je služba BALÍK DO BALÍKOVNY:

  • cenově nejdostupnější řešení doručení objednaného zboží
  • balík si lze vyzvednout na více jak 400 specializovaných výdejních místech Balíkovna po celé České republice,
  • jednoduché vyzvednutí: stačí pouze sdělit jméno a kód pro vyzvednutí zásilky. Pro vyzvednutí není třeba předkládat doklad totožnosti, proto ji může vyzvednout i třetí osoba.
  • na všech specializovaných přepážkách Balíkovna lze uhradit dobírku platební kartou, a to i na depech,
  • služba Balík do balíkovny je včetně SMS avíza
  • adresát je informován o možnostech vyzvednutí prostřednictvím SMS zprávy nebo emailem již v den podání a znovu v okamžiku uložení balíku do balíkovny.
  • možnost prodloužení úložní doby ze standardních 7 na 15 dní (např. v případě dovolené, možnost sledování balíku službou Track and Trace na internetových stránkách České pošty

 

Maximální rozměry zásilky: 70 x 50 x 50 cm

Minimální rozměry zásilky: 14 x 9 x 0,8 cm

V případě velkoobjemové zásilky (váha nad 40 kg), nadrozměrové nebo rozměrově atypické zásilky (např. Stalosan 15 kg a žárovka) bude dopravné sjednáno individuálně. Naši pracovníci Vás v takovém případě budou kontaktovat.

 

 

 

Obecné informace:

Česká pošta doručuje zásilky do hmotnosti 30 kg (včetně obalového materiálu), za každých dalších započatých 30 kg (včetně obalového a výplňového materiálu) se účtuje další poštovné jako příplatek. Tento příplatek platí také v případě, kdy objednávka splňuje nárok na dopravu zdarma. Příplatek je naúčtován dodatečně k objednávce.
Maximální rozměry zásilky: délka do 240 cm, součet všech tří stran nesmí přesáhnout 300 cm.

Minimální rozměry zásilky: 15 x 10,5 cm, válcový tvar 15 x 3,5 cm.

V případě velkoobjemové zásilky (váha nad 40 kg), nadrozměrové nebo rozměrově atypické zásilky (např. Stalosan 15 kg a žárovka) bude dopravné sjednáno individuálně. Naši pracovníci Vás v takovém případě budou kontaktovat.

 

DSV_logo_RGB

Co je služba PALETOVÁ PŘEPRAVA:

  • možnost přepravy zásilky formou palety o hmotnosti až 300 kg k Vám domů
  • adresát je informován o doručování balíku prostřednictvím SMS zprávy nebo emailem již v den podání

Obecné ifnormace:

Zásilky jsou doručovány na paletě o maximálních rozměrech 120 x 80 x 200 cm

 

Logo_DPD

Co zahrnuje služba přepravní společnosti DPD:

 

1) Před doručením zásilky

  • oznámení o doručení zásilky jeden pracovní den předem formou SMS zprávy a emailové zprávy včetně čísla zásilky a výši doběrečného (v případě zásilky na dobírku)
  • 3hodinový interval doručení - v den doručení obdrží příjemce SMS zprávu nebo email s 3hodinovým upřesněním času doručení
  • možnost změnit termín doručení - pokud příjemci termín doručení nevyhovuje, může jej jednoduše změnit odpovědí na SMS zprávu nebo zaslaný email,
  • telefonické upozorněné kurýrem - pokud kurýr nebude moci dodržet čas doručení zaslaný v SMS zprávě nebo emailu, zavolá příjemci a nabídne mu nový termín předání zásilky

2) Během doručování zásilky

  • doručení zásilky na soukromou adresu, tedy příjemci až domů. Po celé ČR,
  • doručení na dobírku s možností platby kartou,
  • večerní doručení - ve vybraných městech (Praha, Brno, Ostrava) je možné zásilku doručit i ve večerních hodinách (17 - 20 hodin). Pokud se rozhodnete pro využití služby večerní doručení, napište do poznámky v objednávce heslo: VEČERNÍ DORUČENÍ. Platí pouze pro služby přepravní společnosti DPD
  • sledování celého doručovacího cyklu zásilky na www.dpd.cz.

3) Při neúspěšném doručení zásilky

  • emailové upozornění příjemce v případě neúspěšného pokusu o doručení,
  • využití aplikace www.chcisvujbalik.cz - při neúspěšném doručení zásilky zanechá kurýr příjemci oznámení s unikátním číslem, pomocí kterého je možné změnit datum nebo místo dalšího pokusu o doručení,
  • telefonické kontaktování příjemce po druhém neúspěšném pokusu o doručení

 

 dpd pickup

Co nabízí služba společnosti DPD Pickup:

  • více než 200 poboček DPD Pickup
  • výběr pobočky DPD Pickup v nejvhodnější lokalitě
  • víkendový provoz většiny poboček
  • platbu kartou na pobočkách, které jsou umístěny přímo v depu DPD
  • SMS a e-mail s informací, že byla zásilka vyzvednuta u odesílatele
  • SMS a e-mail s informací, že byla zásilka doručena do pobočky DPD Pickup
  • upozornění e-mailem, že zásilka nebyla vyzvednuta 4. kalendářní den po doručení do DPD Pickup
  • uložení zásilky v DPD Pickup 7 kalendářních dní

Výdejní místa společnosti DPD Pickup. Po rozkliknutí se zobrazí otevírací doba a adresa pobočky:

 Mapa poboček

 

 GLS_Logo_2021_RGB_GLSBlue

Co zahrnuje služba přepravní společnosti GLS:

  • informace o doručení prostřednictvím e-mailové a textové zprávy,
  • oznámení časového okna pro doručení,
  • snadno volitelné možnosti doručení,
  • tři doručovací pokusy,

 

1) Před doručením zásilky 

GLS informuje příjemce o připravované dodávce a výši dobírky prostřednictvím e-mailové a textové zprávy.

2) Během doručování zásilky

V den doručování zásilky je příjemci odeslána druhá automatická e-mailová a textová zpráva, která obsahuje tříhodinové časové okno, ve kterém bude probíhat doručení. Tato zpráva zahrnuje také telefonní číslo doručujícího řidiče a zákaznického servisu GLS.

3) Při neúspěšném doručení zásilky

Pokud by byl první pokus o doručení neúspěšný, příjemce je automaticky informován prostřednictvím e-mailové a textové zprávy. Zpráva obsahuje odkaz na webovou stránku aplikace GLS Delivery Manager, kde jsou k dispozici všechny možnosti volby pro následné doručení balíku podle aktuálních potřeb.

Možnosti doručení, po prvním neúspěšném pokusu o doručení:

  • doručení na tutéž adresu v konkrétní den
  • doručení na novou adresu
  • doručení po pracovní době mezi 17.00 a 20.00 hod. (k dispozici pouze v regionech GLS dep)
  • doručení do GLS ParcelShopu
  • vyzvednutí v GLS depu
  • odmítnutí převzetí
  • udělení souhlasu s uložením

 

Maximální rozměry zásilky: 60 cm výška, 80 cm šířka, 200 cm délka (100 centimetrů při podání v GLS ParcelShopu)

Kombinace délky a obvodu balíku může být maximálně tři metry. Vypočte se jako 2x výška plus 2x šířka plus 1x nejdelší strana.