Doprava a platby
Vyjímku tvoří velmi objemné a těžké zboží, kde musí být doprava řešena individuálně a doprava mimo ČR.
Způsoby dopravy ČR
způsob | logo | max. váha | max. rozměry | Cena poštovného včetně DPH |
Osobní odběr |
neomezeně | neomezeně | 0 Kč | |
Balíkovna na adresu |
30 kg | délka do 240 cm, součet všech tří stran nesmí přesáhnout 300 cm | 119 Kč | |
ČP / Balík na poštu |
30 kg | délka do 240 cm, součet všech tří stran nesmí přesáhnout 300 cm | 104 Kč | |
Balíkovna | 20 Kg | délka do 240 cm, součet všech tří stran nesmí přesáhnout 300 cm | 69 Kč | |
Geis/ Paletová přeprava |
300 Kg |
maximální rozměry: 120 x 160 x 100 cm |
1185 Kč | |
DPD | 31,5 kg | délka jedné strany až 175 cm, max. obvodová délka (2x šířka + 2x výška + délka) je 300 cm | 127 Kč | |
GLS |
25 kg | délka jedné strany až 175 cm, max. obvodová délka (2x šířka + 2x výška + délka) je 300 cm | 109 Kč |
Způsoby platby ČR
způsob platby | logo | Cena dobírky včetně DPH |
Hotově/kartou | 0 Kč | |
Převodem - platba předem |
0 Kč | |
Dobírka - Česká pošta | 29 Kč | |
Dobírka - DPD | 34 Kč | |
Dobírka - GLS | 29 Kč | |
Dobírka - Geis | 50 Kč |
Akceptujeme karty Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, Diners Club a Discover.
Poštovné zdarma – nevztahuje se na nadměrné zásilky a zboží s označením „nebezpečné“ (např. chemikálie). Poštovné při objednávce nad 3630,- Kč včetně DPH je zdarma
V případě velkoobjemové zásilky (váha nad 31,5 kg), nadrozměrové nebo rozměrově atypické zásilky (např. Stalosan 15 kg a žárovka) bude dopravné sjednáno individuálně. Naši pracovníci Vás v takovém případě budou kontaktovat.
Totéž platí pro nebezpečné zásilky (např. dezinfekce, a jiné chemikálie).
Naši pracovníci Vás v takovém případě budou kontaktovat.
*Obvodová délka = 2 x šířka + 2 x výška + délka
Způsoby dopravy Slovenská Republika
způsob | logo | max. váha | max. rozměry | Cena poštovného včetně DPH | Cena poštovného včetně DPH |
GLS | 25 kg | délka jedné strany až 175 cm, max. obvodová délka (2x šířka + 2x výška + délka) je 300 cm | 239 Kč | 8,90 € |
Způsoby platby Slovenská Republika
způsob platby | logo | Cena dobírky včetně DPH | Cena dobírky včetně DPH |
Dobírka - GLS | 30 Kč | 1 € |
V případě velkoobjemové zásilky (váha nad 25 kg), nadrozměrové nebo rozměrově atypické zásilky (např. Stalosan 15 kg a žárovka) bude dopravné sjednáno individuálně. Naši pracovníci Vás v takovém případě budou kontaktovat.
Totéž platí pro nebezpečné zásilky (např. dezinfekce, a jiné chemikálie).
Naši pracovníci Vás v takovém případě budou kontaktovat.
*Obvodová délka = 2 x šířka + 2 x výška + délka
PODROBNOSTI K JEDNOTLIVÝM DRUHŮM PŘEPRAVY VIZ. NÍŽE:
Co je služba BALÍKOVNA NA ADRESU:
- garance doručení přímo do rukou adresáta již následující den, po celé ČR,
- adresát si může upravit čas nebo způsob doručení,
- adresát je informován o doručování balíku prostřednictvím SMS zprávy nebo emailem již v den podání
- neustálá komunikace s adresátem balíku,
- možnost sledování balíku službou Track and Trace na internetových stránkách České pošty,
- při nezastižení adresáta doma je možné balík uložit na poště,
- možnost prodloužení úložní doby ze standardních 7 na 15 dní (např. v případě dovolené
- u většiny doručovatelů je možné uhradit dobírku platební kartou
Co je služba BALÍK NA POŠTU:
- unikátní služba pro přepravu vnitrostátních balíků po celé ČR,
- nemusíte být v určitý čas na určitém místě - služba Balík na poštu je vhodná zejména pro zákazníky, kteří nemohou využít služby Balík do ruky, nejsou během dne k zastižení na domácí adrese, proto si mohu balík nechat doručit na svou poštu a při cestě ze zaměstnání si jej vyzvednout,
- garance možnosti vyzvednutí na poště již následující den,
- služba Balík na poštu je včetně SMS avíza
- adresát je informován o možnostech vyzvednutí prostřednictvím SMS zprávy nebo emailem již v den podání a znovu v okamžiku uložení balíku na poště,
- také Balík na poštu může být doručen až k vám domů, adresát si může zažádat o jeho doručení až domů,
- možnost sledování balíku službou Track and Trace na internetových stránkách České pošty,
- možnost prodloužení úložní doby ze standardních 7 na 15 dní (např. v případě dovolené).
Maximální rozměry zásilky: délka do 240 cm, součet všech tří stran nesmí přesáhnout 300 cm.
Minimální rozměry zásilky: 15 x 10,5 cm, válcový tvar 15 x 3,5 cm.
Co je služba BALÍK DO BALÍKOVNY:
- cenově nejdostupnější řešení doručení objednaného zboží
- balík si lze vyzvednout na více jak 400 specializovaných výdejních místech Balíkovna po celé České republice,
- jednoduché vyzvednutí: stačí pouze sdělit jméno a kód pro vyzvednutí zásilky. Pro vyzvednutí není třeba předkládat doklad totožnosti, proto ji může vyzvednout i třetí osoba.
- na všech specializovaných přepážkách Balíkovna lze uhradit dobírku platební kartou, a to i na depech,
- služba Balík do balíkovny je včetně SMS avíza
- adresát je informován o možnostech vyzvednutí prostřednictvím SMS zprávy nebo emailem již v den podání a znovu v okamžiku uložení balíku do balíkovny.
- možnost prodloužení úložní doby ze standardních 7 na 15 dní (např. v případě dovolené, možnost sledování balíku službou Track and Trace na internetových stránkách České pošty
Maximální rozměry zásilky: 70 x 50 x 50 cm
Minimální rozměry zásilky: 14 x 9 x 0,8 cm
V případě velkoobjemové zásilky (váha nad 40 kg), nadrozměrové nebo rozměrově atypické zásilky (např. Stalosan 15 kg a žárovka) bude dopravné sjednáno individuálně. Naši pracovníci Vás v takovém případě budou kontaktovat.
Obecné informace:
Česká pošta doručuje zásilky do hmotnosti 30 kg (včetně obalového materiálu), za každých dalších započatých 30 kg (včetně obalového a výplňového materiálu) se účtuje další poštovné jako příplatek. Tento příplatek platí také v případě, kdy objednávka splňuje nárok na dopravu zdarma. Příplatek je naúčtován dodatečně k objednávce.
Maximální rozměry zásilky: délka do 240 cm, součet všech tří stran nesmí přesáhnout 300 cm.
Minimální rozměry zásilky: 15 x 10,5 cm, válcový tvar 15 x 3,5 cm.
V případě velkoobjemové zásilky (váha nad 40 kg), nadrozměrové nebo rozměrově atypické zásilky (např. Stalosan 15 kg a žárovka) bude dopravné sjednáno individuálně. Naši pracovníci Vás v takovém případě budou kontaktovat.
Co je služba PALETOVÁ PŘEPRAVA:
- možnost přepravy zásilky formou palety o hmotnosti až 300 kg k Vám domů
- adresát je informován o doručování balíku prostřednictvím SMS zprávy nebo emailem již v den podání
Obecné ifnormace:
Zásilky jsou doručovány na paletě o maximálních rozměrech 120 x 80 x 200 cm
Co zahrnuje služba přepravní společnosti DPD:
1) Před doručením zásilky
- oznámení o doručení zásilky jeden pracovní den předem formou SMS zprávy a emailové zprávy včetně čísla zásilky a výši doběrečného (v případě zásilky na dobírku)
- 1 hodinové okno: hodinový interval doručení, který je zákazníkovi upřesněn v den doručení SMSkou či e-mailem
- možnost změnit termín doručení - pokud příjemci termín doručení nevyhovuje, může jej jednoduše změnit odpovědí na SMS zprávu nebo zaslaný email,
- telefonické upozorněné kurýrem - pokud kurýr nebude moci dodržet čas doručení zaslaný v SMS zprávě nebo emailu, zavolá příjemci a nabídne mu nový termín předání zásilky
- pojištění zásilky do 50 000 kč v ceně přepravy
2) Během doručování zásilky
- doručení zásilky na soukromou adresu, tedy příjemci až domů. Po celé ČR
- doručení na dobírku s možností platby kartou,
- večerní doručení - ve vybraných městech (Praha, Brno, Ostrava) je možné zásilku doručit i ve večerních hodinách (17 - 20 hodin). Pokud se rozhodnete pro využití služby večerní doručení, napište do poznámky v objednávce heslo: VEČERNÍ DORUČENÍ. Platí pouze pro služby přepravní společnosti DPD
- pomocí unikátního 14 místného kódu lze snadno sledovat průběh doručování zásilky
- příjemce má k dispozici webovou aplikaci DPD Kurýr, kde může nejen sledovat pohyb své zásilky, ale může si nechat poslat zásilku do výdejního místa Pickup, přidat záložní adresu nebo odložit doručení o 10 dní
3) Při neúspěšném doručení zásilky
- až 3 pokusy o doručení ( třetí pokus na vyžádání)
- telefonické kontaktování příjemce po druhém neúspěšném pokusu o doručení
- emailové upozornění příjemce v případě neúspěšného pokusu o doručení
Co zahrnuje služba přepravní společnosti GLS:
- informace o doručení prostřednictvím e-mailové a textové zprávy,
- oznámení časového okna pro doručení,
- snadno volitelné možnosti doručení,
- tři doručovací pokusy,
1) Před doručením zásilky
GLS informuje příjemce o připravované dodávce a výši dobírky prostřednictvím e-mailové a textové zprávy.
2) Během doručování zásilky
V den doručování zásilky je příjemci odeslána druhá automatická e-mailová a textová zpráva, která obsahuje tříhodinové časové okno, ve kterém bude probíhat doručení. Tato zpráva zahrnuje také telefonní číslo doručujícího řidiče a zákaznického servisu GLS.
3) Při neúspěšném doručení zásilky
Pokud by byl první pokus o doručení neúspěšný, příjemce je automaticky informován prostřednictvím e-mailové a textové zprávy. Zpráva obsahuje odkaz na webovou stránku aplikace GLS Delivery Manager, kde jsou k dispozici všechny možnosti volby pro následné doručení balíku podle aktuálních potřeb.
Možnosti doručení, po prvním neúspěšném pokusu o doručení:
- doručení na tutéž adresu v konkrétní den
- doručení na novou adresu
- doručení po pracovní době mezi 17.00 a 20.00 hod. (k dispozici pouze v regionech GLS dep)
- doručení do GLS ParcelShopu
- vyzvednutí v GLS depu
- odmítnutí převzetí
- udělení souhlasu s uložením
Maximální rozměry zásilky: 60 cm výška, 80 cm šířka, 200 cm délka (100 centimetrů při podání v GLS ParcelShopu)
Kombinace délky a obvodu balíku může být maximálně tři metry. Vypočte se jako 2x výška plus 2x šířka plus 1x nejdelší strana.