Doprava a platby

 
U objednávek s hodnotou vyšší než 3 630 Kč s DPH je poštovné ZDARMA.

Vyjímku tvoří velmi objemné a těžké zboží, kde musí být doprava řešena individuálně.

 

Způsoby dopravy ČR

způsob logo max. váha max. rozměry Cena poštovného včetně DPH
 Osobní odběr

 os odběr logo
neomezeně neomezeně 0 Kč

 ČP /  Balík do ruky

Logo_BalikDoRuky   30 kg délka do 240 cm, součet všech tří stran nesmí přesáhnout 300 cm  104 Kč
 

 ČP / Balík na poštu

 Logo_BalikNaPostu  30 kg  délka do 240 cm, součet všech tří stran nesmí přesáhnout 300 cm 94 Kč 
ČP / Balík do balíkovny balík do balíkovny logo 20 Kg délka do 240 cm, součet všech tří stran nesmí přesáhnout 300 cm 64 Kč
ČP / Balík nadrozměr Nadrozměr lolgo 250 Kg

maximální rozměry:   120 x 160 x 100 cm

979 Kč
 DPD  Logo_DPD  40 kg  délka jedné strany až 175 cm, max. obvodová délka (2x šířka + 2x výška + délka) je 300 cm 109 Kč
DPDPickUp výdejny dpd pickup 20 kg délka jedné strany až 175 cm, max. obvodová délka (2x šířka + 2x výška + délka) je 300 cm

 

 74 Kč

 

GLS

 GLS logo   25 kg  délka jedné strany až 175 cm, max. obvodová délka (2x šířka + 2x výška + délka) je 300 cm   99 Kč 

 

Způsoby platby ČR

způsob platby logo Cena dobírky včetně DPH
 Hotově os odběr logo 0 Kč
Převodem  - platba předem
platba kartou logo 0 Kč
 Dobírka - Česká pošta  Logo_CP 20 Kč 
 Dobírka - DPD  Logo_DPD 25 Kč 
 Dobírka - DPD PickUp dpd pickup  25 Kč 
 Dobírka - GLS  GLS logo 20 Kč

 

Způsoby dopravy Slovenská Republika

způsob logo max. váha max. rozměry Cena poštovného včetně DPH Cena poštovného včetně DPH
 GLS  GLS logo 20 kg délka jedné strany až 175 cm, max. obvodová délka (2x šířka + 2x výška + délka) je 300 cm 239 Kč 8,90 €

 

Způsoby platby Slovenská Republika

způsob platby logo Cena dobírky včetně DPH Cena dobírky včetně DPH
Dobírka - GLS  GLS logo 30 Kč              1

 

Poštovné zdarma – nevztahuje se na nadměrné zásilky a zboží s označením „nebezpečné“ (např. chemikálie). Poštovné při objednávce nad 3000,- Kč bez DPH je zdarma

 

V případě velkoobjemové zásilky (váha nad 50 kg), nadrozměrové nebo rozměrově atypické zásilky (např. Stalosan 25 kg a žárovka) bude dopravné sjednáno individuálně. Naši pracovníci Vás v takovém případě budou kontaktovat.

 

PODROBNOSTI K JEDNOTLIVÝM DRUHŮM PŘEPRAVY VIZ. NÍŽE:

 

Logo_BalikDoRuky

Co je služba BALÍK DO RUKY:

  • garance doručení přímo do rukou adresáta již následující den, po celé ČR,
  • adresát si může upravit čas nebo způsob doručení,
  • adresát je informován o doručování balíku prostřednictvím SMS zprávy nebo emailem již v den podání
  • neustálá komunikace s adresátem balíku,
  • možnost sledování balíku službou Track and Trace na internetových stránkách České pošty,
  • při nezastižení adresáta doma je možné balík uložit na poště,
  • možnost prodloužení úložní doby ze standardních 7 na 15 dní (např. v případě dovolené
  • u většiny doručovatelů je možné uhradit dobírku platební kartou

 

Logo_BalikNaPostu

Co je služba BALÍK NA POŠTU:

  • unikátní služba pro přepravu vnitrostátních balíků po celé ČR,
  • nemusíte být v určitý čas na určitém místě - služba Balík na poštu je vhodná zejména pro zákazníky, kteří nemohou využít služby Balík do ruky, nejsou během dne k zastižení na domácí adrese, proto si mohu balík nechat doručit na svou poštu a při cestě ze zaměstnání si jej vyzvednout,
  • garance možnosti vyzvednutí na poště již následující den,
  • služba Balík na poštu je včetně SMS avíza
  • adresát je informován o možnostech vyzvednutí prostřednictvím SMS zprávy nebo emailem již v den podání a znovu v okamžiku uložení balíku na poště,
  • také Balík na poštu může být doručen až k vám domů, adresát si může zažádat o jeho doručení až domů,
  • možnost sledování balíku službou Track and Trace na internetových stránkách České pošty,
  • možnost prodloužení úložní doby ze standardních 7 na 15 dní (např. v případě dovolené).  

 

balík do balíkovny logo

Co je služba BALÍK DO BALÍKOVNY:

  • cenově nejdostupnější řešení doručení objednaného zboží
  • balík si lze vyzvednout na více jak 400 specializovaných výdejních místech Balíkovna po celé České republice,
  • jednoduché vyzvednutí: stačí pouze sdělit jméno a kód pro vyzvednutí zásilky. Pro vyzvednutí není třeba předkládat doklad totožnosti, proto ji může vyzvednout i třetí osoba.
  • na všech specializovaných přepážkách Balíkovna lze uhradit dobírku platební kartou, a to i na depech,
  • služba Balík do balíkovny je včetně SMS avíza
  • adresát je informován o možnostech vyzvednutí prostřednictvím SMS zprávy nebo emailem již v den podání a znovu v okamžiku uložení balíku do balíkovny.
  • možnost prodloužení úložní doby ze standardních 7 na 15 dní (např. v případě dovolené, možnost sledování balíku službou Track and Trace na internetových stránkách České pošty

 

Nadrozměr lolgo

Co je služba BALÍK NADROZMĚR:

  • možnost přepravy zásilky formou palety o hmotnosti až 250 kg k Vám domů
  • možnost sledování balíku službou Track and Trace na internetových stránkách České pošty,
  • adresát je informován o doručování balíku prostřednictvím SMS zprávy nebo emailem již v den podání

Obecné ifnormace:

Zásilky jsou doručovány na paletě o maximálních rozměrech 120 x 160 x 100 cm

 

Obecné informace:

Česká pošta doručuje zásilky do hmotnosti 30 kg (včetně obalového materiálu), za každých dalších započatých 30 kg (včetně obalového a výplňového materiálu) se účtuje další poštovné jako příplatek. Tento příplatek platí také v případě, kdy objednávka splňuje nárok na dopravu zdarma. Příplatek je naúčtován dodatečně k objednávce.
Maximální rozměry zásilky: délka do 240 cm, součet všech tří stran nesmí přesáhnout 300 cm.

Minimální rozměry zásilky: 15 x 10,5 cm, válcový tvar 15 x 3,5 cm.

V případě velkoobjemové zásilky (váha nad 50 kg), nadrozměrové nebo rozměrově atypické zásilky (např. Stalosan 25 kg a žárovka) bude dopravné sjednáno individuálně. Naši pracovníci Vás v takovém případě budou kontaktovat.

 

Logo_DPD

Co zahrnuje služba přepravní společnosti DPD:

 

1) Před doručením zásilky

  • oznámení o doručení zásilky jeden pracovní den předem formou SMS zprávy a emailové zprávy včetně čísla zásilky a výši doběrečného (v případě zásilky na dobírku)
  • 3hodinový interval doručení - v den doručení obdrží příjemce SMS zprávu nebo email s 3hodinovým upřesněním času doručení
  • možnost změnit termín doručení - pokud příjemci termín doručení nevyhovuje, může jej jednoduše změnit odpovědí na SMS zprávu nebo zaslaný email,
  • telefonické upozorněné kurýrem - pokud kurýr nebude moci dodržet čas doručení zaslaný v SMS zprávě nebo emailu, zavolá příjemci a nabídne mu nový termín předání zásilky

2) Během doručování zásilky

  • doručení zásilky na soukromou adresu, tedy příjemci až domů. Po celé ČR,
  • doručení na dobírku s možností platby kartou,
  • večerní doručení - ve vybraných městech (Praha, Brno, Ostrava) je možné zásilku doručit i ve večerních hodinách (17 - 20 hodin). Pokud se rozhodnete pro využití služby večerní doručení, napište do poznámky v objednávce heslo: VEČERNÍ DORUČENÍ. Platí pouze pro služby přepravní společnosti DPD
  • sledování celého doručovacího cyklu zásilky na www.dpd.cz.

3) Při neúspěšném doručení zásilky

  • emailové upozornění příjemce v případě neúspěšného pokusu o doručení,
  • využití aplikace www.chcisvujbalik.cz - při neúspěšném doručení zásilky zanechá kurýr příjemci oznámení s unikátním číslem, pomocí kterého je možné změnit datum nebo místo dalšího pokusu o doručení,
  • telefonické kontaktování příjemce po druhém neúspěšném pokusu o doručení

 

 dpd pickup

Co nabízí služba společnosti DPD Pickup:

  • více než 200 poboček DPD Pickup
  • výběr pobočky DPD Pickup v nejvhodnější lokalitě
  • víkendový provoz většiny poboček
  • platbu kartou na pobočkách, které jsou umístěny přímo v depu DPD
  • SMS a e-mail s informací, že byla zásilka vyzvednuta u odesílatele
  • SMS a e-mail s informací, že byla zásilka doručena do pobočky DPD Pickup
  • upozornění e-mailem, že zásilka nebyla vyzvednuta 4. kalendářní den po doručení do DPD Pickup
  • uložení zásilky v DPD Pickup 7 kalendářních dní

Výdejní místa společnosti DPD Pickup. Po rozkliknutí se zobrazí otevírací doba a adresa pobočky:

 Mapa poboček

 

 GLS logo

Co zahrnuje služba přepravní společnosti GLS:

  • informace o doručení prostřednictvím e-mailové a textové zprávy,
  • oznámení časového okna pro doručení,
  • snadno volitelné možnosti doručení,
  • tři doručovací pokusy,

 

1) Před doručením zásilky 

GLS informuje příjemce o připravované dodávce a výši dobírky prostřednictvím e-mailové a textové zprávy.

2) Během doručování zásilky

V den doručování zásilky je příjemci odeslána druhá automatická e-mailová a textová zpráva, která obsahuje tříhodinové časové okno, ve kterém bude probíhat doručení. Tato zpráva zahrnuje také telefonní číslo doručujícího řidiče a zákaznického servisu GLS.

3) Při neúspěšném doručení zásilky

Pokud by byl první pokus o doručení neúspěšný, příjemce je automaticky informován prostřednictvím e-mailové a textové zprávy. Zpráva obsahuje odkaz na webovou stránku aplikace GLS Delivery Manager, kde jsou k dispozici všechny možnosti volby pro následné doručení balíku podle aktuálních potřeb.

Možnosti doručení, po prvním neúspěšném pokusu o doručení:

  • doručení na tutéž adresu v konkrétní den
  • doručení na novou adresu
  • doručení po pracovní době mezi 17.00 a 20.00 hod. (k dispozici pouze v regionech GLS dep)
  • doručení do GLS ParcelShopu
  • vyzvednutí v GLS depu
  • odmítnutí převzetí
  • udělení souhlasu s uložením

 

Maximální rozměry zásilky: 60 cm výška, 80 cm šířka, 200 cm délka (100 centimetrů při podání v GLS ParcelShopu)

Kombinace délky a obvodu balíku může být maximálně tři metry. Vypočte se jako 2x výška plus 2x šířka plus 1x nejdelší strana.